Reklamační podmínky
REKLAMACE
Dorazilo Vám zboží poškozené, vadné, nebo úplně chybí? Nebo jste objevili na produktu nějakou závadu, která neodpovídá běžnému nošení a praní?
Dejte nám vědět na e-mail a určitě společně najdeme to nejvhodnější řešení.
Na e-mail info@peedleneedle.cz pošlete prosím tyto informace:
- Vaše jméno a příjmení
- Číslo objednávky
- Popis vady na produktu spolu s fotkou
- E-mail a telefon
Děkujeme moc za Vaši objednávku, omlouváme se za veškeré komplikace a věříme, že vše co nejrychleji vyřešíme!
Vaše reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta počíná běžet uplatněním reklamace a končí v den, kdy vás vyrozumíme o vyřízení reklamace. Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY DO 14 DNŮ
Produkt Vám nesedí, nesplňuje Vaše představy o tom, jak by měl vypadat, nebo Vám dorazilo něco jiného, než jste si objednali?
Pokud je nepoužitý/nenošený a nepoškozený, není určitě problém nám ho do dvou týdnů od obdržení objednávky vrátit. Kontaktujte nás na e-mail info@peedleneedle.cz , kde nás informujete o odstoupení smlouvy a zboží nám pak, prosím, doručte na adresu: Peedleneedle s.r.o., Karlovo náměstí 26, 41301 Roudnice nad Labem. V případě, že zvolíte doručení zboží na zmíněnou adresu pomocí jakékoliv přepravní služby, prosím, pečlivě jej zabalte, aby se cestou nepoškodilo. K zásilce pak přiložte informaci, kam Vám můžeme vrátit finanční částku za vrácené zboží.
Děkujeme moc za Vaši objednávku, omlouváme se za veškeré komplikace a věříme, že vše co nejrychleji vyřešíme!
Při vracení zboží musí být výrobky nepoškozené a nesmí jevit známky používání. V opačném případě jsme oprávněni snížit částku, kterou vám budeme vracet, o částku odpovídající tomuto poškození a jsme oprávněni tento nárok započíst na váš nárok na vrácení kupní ceny.
Společnost Peedleneedle s.r.o. je oprávněna po obdržení vráceného zboží zákazníkem přezkoumat vrácené zboží, a to zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či jinak znehodnoceno. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník. Společnost Peedleneedle s.r.o. není povinna k vrácení kupní ceny, pokud kupující nevrátí v souvislosti s odstoupením od smlouvy objednané a dodané zboží zpět nebo neprokáže, že ho odeslal.